• Dropshipping

Dlaczego warto posiadać integrację

Integrując swój sklep z naszą platformą masz stały dostęp do automatycznego pobierania i wstawiania do swojego sklepu internetowego lub allegro wszystkich danych dla produktów tj.: zdjęć, opisów, cen, kategorii, stanów magazynowych itp.

Dodatkowo:

  • pozwiązywanie kategorii produktów z hurtowni i sklepu
  • osobne marże na kategorie i na producentów oraz marża główna
  • priorytety marż
  • reguły marż (w zależności od cen produktów)
  • wybór form dostaw + reguły dostaw
  • automatyczne aktualizacje stanów magazynowych i dostępności
  • aktualizacje tylko wybranych kategorii produktów
  • ustawienie częstotliwości aktualizacji
  • możliwość ustawienia osobnych parametrów integracji dla każdej hurtowni
  • Korzystanie z naszej platformy jest bezpłatne, korzystanie z plików xml jest bezpłatne.

Nasza platforma posiada standardowy plik XML który można zintegrować z dowolną platformą.

 

logo Redcart

RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania sklepów internetowych oparta na modelu SaaS. Oznacza to, że sklepy nie wymagają instalacji na własnym serwerze, a funkcjonalności są dodawane i aktualizowane na bieżąco w ramach opłaconego co miesiąc abonamentu.
Każdego dnia zespół RedCart stworzony z entuzjastów e-commerce i nowych technologii pomaga w uruchamianiu i konfigurowaniu indywidualnej wersji e-biznesu. Do końca 2019 uruchomiliśmy ponad 40 000 sklepów. Przez ponad 10 lat działalności nawet kilka tysięcy przedsiębiorców z różnych sektorów korzysta z oferowanych przez nas rozwiązań. To grono stale się powiększa!
Sklep internetowy założony na naszej platformie to m.in.:
14-dniowy bezpłatny okres próbny z kompletem wszystkich funkcjonalności do przetestowania,
pomoc techniczna, support oraz onboarding online,
dostęp do ponad 450 wbudowanych narzędzi,
bezpłatne integracje z prawie 400 hurtowniami z wielu branż. Nasz system integracji samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny,
opcja sprzedaży produktów w modelu dropshipping,
konta i usprawnienia dla pracowników,
integracje z kurierami i płatnościami online,
możliwość sprzedaży wielokanałowej poza e-sklepem,
wsparcie dla sprzedaży zagranicznej,
rozszerzone raporty sprzedaży, Klientów i produktów,
dostosowanie do zmian w normach prawnych po stronie RC,
stale rozbudowywane i dodawane funkcjonalności.
Istotną gałęzią działań dla marki jest dropshipping. To model sprzedaży, w którym  dostawca wysyła produkt do Klienta. Rolą właściciela sklepu jest zbieranie zamówień i przesyłanie ich do hurtowni. Sprzedawca nie musi już magazynować produktów w wynajmowanej przez siebie przestrzeni. Kolejnym plusem jest stosunkowo niski próg wejścia na rynek oraz możliwość wybadania, jaki asortyment sprzedaje się najlepiej. Przedsiębiorca zyskuje swego rodzaju elastyczność. Jako RedCart wspieramy model biznesowy, jakim jest dropshipping i pomagamy w ukierunkowaniu naszych Klientów. Współpracujemy z hurtowniami  dropshippingowymi, z którymi można się zintegrować, a ich ilość liczy już blisko 400 pozycji!
RedCart - Sprzedawaj teraz!

https://redcart.pl/sklep/1416/

 

 

logo seigi

SEIGI tworzy profesjonalne moduły dla platformy sklepowej Prestashop.

Nasze moduły prestashop tworzymy z pasją i pełnym zaangażowaniem. Można powiedzieć, że należymy do grona tych szczęśliwców, którzy w swojej pracy robią to, co kochają.

Zawsze jesteśmy otwarci na sugestie naszych klientów, co można by zrobić lepiej!

 

 

Informacje ogólne o współpracy

W celu otrzymania oferty handlowej i utworzenia konta klienta hurtowego, proszę o przesłanie na adres mailowy agama.grazyna.strypling@gmail.com  numeru NIP firmy oraz telefonu kontaktowego.

Po utworzeniu konta prześlemy dane do zalogowania na naszej platformie zakupowej oraz zostanie przyznany rabat hurtowy.

Współpracujemy również na zasadach modelu dropshippingu, wysyłamy towary bezpośrednio do klienta.

Oferowana przez nas sprzedaż w ramach modelu dropshippingu nie wymaga podpisywania żadnych umów.

Towar wysyłamy w tym samym dniu lub w dniu następnym firmami kurierskimi InpostDHL lub Państwa dowolnym kurierem.

Szczególnie polecam nasze własne firmowe produkty Eurobaby.

Zdjęcia i opisy naszych produktów Eurobaby można pobrać z naszej strony, zdjęcia większej rozdzielczości mamy na naszym serwerze, w razie potrzeby udostępnimy.

  • Przy zamówieniach powyżej 300 zł netto koszty transportu ponosi nasza firma.
  • Przy zamówieniach poniżej 300 zł netto doliczane są koszty transportu które wynoszą 12,20 zł netto.
  • Do każdej przesyłki doliczany jest  koszt pakowania 3 zł brutto (aktualizacja: 1 styczeń 2021)
  • Dodatkowo przy wysyłaniu wanienek plastikowych (Tega, Maltex) doliczamy koszty pakowania w wysokości 12,20 zł netto.
  • Korzystanie z naszej platformy jest bezpłatne, korzystanie z plików xml jest płatne, koszt wygenerowania plików xml kosztuje 50 zł. netto, jest to opłata jednorazowa.

 

 

Mamy jeden wariant przy płatnościach państwa klienta:


Państwa Klient płaci za towar na Państwa konto.

Za pomocą naszej platformy składają Państwo zamówienie i czekają na fakturę od nas.

My wystawiamy fakturę na Państwa firmę i wysyłamy emailem.

Dopiero po otrzymaniu faktury robią Państwo przelew i przesyłają do nas potwierdzenie zapłaty.

Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty za fakturę (wystarczy email), towar pakujemy i wysyłamy do klienta naszym lub Państwa kurierem.

Kuriera zamawiają Państwo dopiero po otrzymaniu od nas faktury, zapłaceniu za nią i przesłaniu potwierdzenia zapłaty.

Adres klienta-dostawy towaru oraz numer telefonu klienta potrzebny dla kuriera należy wpisywać w komentarzach podczas składania zamówienia.

Kolor produktu (jeśli nie jest określony) też należy podawać w komentarzu do zamówienia - ważne!

Numer listu przewozowego przesyłany jest do państwa drogą elektroniczną (email).

Nasza platforma posiada standardowy plik XML który można zintegrować z dowolną platformą i można go konfigurować.

Korzystanie z platformy i plików xml jest bezpłatne.

 

Integrując swój sklep z naszą platformą masz stały dostęp do:

  • stanów magazynowych
  • cen swojego zakupu
  • dostęp do bazy zdjęć
  • kontakt z pomocą

 

Nasza platforma posiada standardowy plik XML który można zintegrować z dowolną platformą.
Posiadamy gotową integrację ze sklepami: RedcartSky-ShopSeigi.

Podstawowy plik XML zawiera wszystkie produkty które aktualnie mamy na naszym magazynie.

Niektóre produkty na platformie mają podaną ilość = 0, jest to wyłącznie rozbicie kolorystyczne danego produktu, produkty te mamy na stanie magazynowym.

Reklamacje towarów przyjmujemy, reklamowany produkt klient wysyła bezpośrednio do naszej hurtowni.

Zwroty produktów nieużywanych przyjmujemy ale ewentualnymi kosztami dostawy produktu do klienta obciążamy państwa firmę.

 

Z poważaniem
AGAMA - dropshipping

  • Sklep zamknięty

Sklep w budowie